T . 041 618 623 / E . Iztok.Boncina@guest.arnes.si
 
TečajiSeminarjiInformacijeNazaj v Avlo

Začetni Tečaj Popotne Fotografije - Oktober 2017

Nadaljevalni Tečaj Popotne Fotografije - December 2017

 
   
 
Iztok Bončina
svobodni fotograf in fotoreporter, profesor umetnostne zgodovine, dolgoletni turistični vodnik, potapljač, ... več
 
 
Arne Hodalič
prof. biologije, priznani fotoreporter, publicist, potapljač, jamar. ... več
 
 
Meta Krese
magistra kulturne antropologije, fotografinja, novinarka, publicistka. ... več
 
 
Kontakt
 
T . 041 618 623
E . Iztok.Boncina@guest.arnes.si
 
 

Začetni tečaj - Opis tečaja / Predmetnik / Predavatelji
Maroko

Popotna fotografija sodi med najbolj razširjene zvrsti fotografije v svetu. Malo je popotnikov ali turistov, ki s fotoaparatom ne beležijo svojih popotnih vtisov in opažanj. Nekaterim pomeni popotna fotografija zgolj ustvarjanje spominov, drugi želijo na ta način bolje spoznati tuje kraje, tretji poskušajo odkrivati bogastvo novih barv, oblik, svetlobe itd. Mnogim popotnikom fotografija ne predstavlja več samo obveznega dodatka potovanjem, temveč postane sčasoma zvesta in nepogrešljiva sopotnica, ki izostri razmišljanje in opazovanje. Pogled skozi objektiv ne razširi ali približa samo trenutne, vidne podobe, temveč širi meje razumevanja in dojemanja drugačnih dežel, ljudi, navad. Popotna in reportažna fotografija sta danes tudi pomemben vir slikovnega materiala za številne turistične ali popotne revije, časopise, knjige, internet in druge medije.

Tenerif

Popotno fotografijo se, tako kot mnoge druge veščine, lahko učimo in jo izpopolnjujemo ob lastnem delu ter z opazovanjem in proučevanjem drugih, že izkušenih fotografov. Zato izobraževalna agencija Palladio že dvanajsto leto organizira Začetni tečaj popotne fotografije. Tečaj je namenjen tako popotnikom ali turistom, ki se šele učijo popotne fotografije, kot tudi tistim, ki na potovanjih že fotografirajo in želijo izboljšati svoje znanje. Namenjen je tudi fotografom, ki se želijo spoznati z bolj zahtevno in profesionalno obliko fotografiranja na potovanjih, to je reportažno fotografijo.

foto tečaj

Tečaj vsebuje 50 učnih ur in zajema predavanja, našteta v predmetniku. Predavatelji bodo ob svojih fotografijah pa tudi v praksi predstavili dolgoletne izkušnje, ki so jih pridobivali na potovanjih med fotografiranjem različnih dežel, ljudi, pokrajin, rastlin in živali, podvodnega in jamskega sveta, itd. Organizirali bomo tudi dva foto izleta (prevoz po dogovoru), kjer bomo fotografirali na zanimivih lokacijah in tam v praksi preizkusili veščine popotne fotografije. Enodnevno terensko delo se odvija v Arboretumu pri Kamniku ter v ljubljanskem živalskem vrtu, dvodnevni izlet pa organiziramo v Istro (Grožnjan, Poreč, Rovinj ali Piran). Pozneje bomo skupaj strokovno analizirali posnete fotografije z izletov kot tudi ostale fotografije, ki jih bodo udeleženci (po želji) predstavili na tečaju.

Tenerife01

Naslednji tečaj bo potekal v oktobru 2017, v učilnici založbe Rokus-Klett, Stegne 9b, v Ljubljani. Predavanja bodo predvidoma naslednje dneve: ponedeljek, 09.10., torek, 10.10., sreda, 11.10., četrtek, 12.10., ponedeljek, 16.10. torek, 17.10., sreda, 18.10, četrtek, 19.10., od 17.00 do pribl. 21.00, kakšen dan tudi do 21.30 (pet oziroma šest šolskih ur dnevno, s krajšimi odmori). Praktično delo na terenu bomo organizirali v petek, 13. oktobra (Arboretum), dvodnevni izlet v Istro pa načrtujemo 14. in 15. oktobra.  Cena za udeležbo na seminarju je za študente 160 evrov, za ostale pa 180 evrov (vplačate prvi dan na seminarju). Stroški terenskega dela (vstopnine v Arboretum, živalski vrt, prevozi, prenočevanje v Istri itd.) niso všteti v ceno. Tečaj je primeren tako za začetnike, ki šele spoznavajo skrivnosti fotografije, kot za fotografe, ki že obvladajo določene fotografske veščine. Oboji lahko na tečaju spoznajo in odkrijejo mnogo novih in uporabnih fotografskih znanj. Za začetnike bomo drugi dan tečaja (brez doplačila) pripravili posebno, dodatno predavanje o osnovah fotografije (delovanje fotoaparata, zaslonka, čas, občutljivost, goriščnica, objektivi...).

Svojim prijateljem, sodelavcem ali najdražjim, ki jih navdušuje fotografija, lahko tečaj popotne fotografije tudi podarite za rojstni dan, kot morebitno nagrado ali kaj drugega. Pišite nam na spodnji elektronski naslov in poslali vam bomo darilni bon.

tečaj

 

Za prijavo na tečaj ali morebitna dodatna vprašanja pišite na elektronski naslov: Iztok.Boncina@guest.arnes.si. Poslali vam bomo vsa potrebna obvestila in prijavnico.

Prisrčen pozdrav.
Iztok Bončina - vodja izobraževanja

 
Predmetnik
 
 
Pred potovanjem: 2 uri
 
Uvod v popotno fotografijo

zakaj potujemo in fotografiramo, turistična, popotna, profesionalna fotografija, fotografija na samostojnem ali organiziranem potovanju, prednosti in omejitve, zakonitosti potovanja in fotografije…..

Kako si organiziramo potovanje in fotografiranje

pričakovanja, izkušnje, informacije, tegobe in nevarnosti na potovanju, tehnična in vsebinska seznanitev, organizacija opreme, priporočljiva literatura, revije, internet…..

Splošni in moralni zakoni fotografiranja

kje smemo fotografirati in kje ne, spoštovanje krajevnih zakonov in navad, odnos do naravne in kulturne dediščine, ekologija in turizem…

Tanzanija01

 
 
Splošne fotografske veščine in znanje: 8 ur
 
Oprema

fotoaparati, objektivi, najbolj primerni filtri, stojala, torbe in nahrbtniki, odsevniki, spominske kartice, ostali uporabni dodatki, ohranjanje in čiščenje opreme…..

Funkcije in zmožnosti fotoaparatov

načini osvetlitve, zaslonka, čas, braketiranje, globinska ostrina, kako doseči najbolj ostre posnetke, merjenje svetlobe,….

Pogled, oblikovanje, kompozicija

univerzalne teme, smernice za dobro fotografijo, izbira pogleda, kako pritegnemo pozornost in poudarimo izbrani motiv, izrez, pomembna vloga ozadja, pravilo tretjin, zlati rez, vrste kompozicij,….

Svetloba, barve

temperatura barv, dnevna in umetna svetloba, trde in mehke sence, svetloba ob različnih urah dneva in v različnih letnih časih, svetloba v različnih delih sveta, svetloba s strani, z ozadja in z vrha, fotografiranje proti svetlobi - silhuete, svetloba v globoki in odprti senci, barvni kontrast…..

Marok

 
 
Motivi / Teme: 21 ur
 
Portret

pristop, odnos, komuniciranje, opazovanje, izbira objektiva, svetlobe, različne vrste portretov, postavitev v prostor, ljudje v različnem okolju, ljudje v širšem prostoru, pokrajini, skupine ljudi, "gasilska" fotografija, ljudje kot štafaža, otroci, avtoportret na potovanju….

Dogodki

festivali, športne prireditve, parade, procesije, koncerti, karnevali, predstave, ognjemeti….

Mesta, vasi, arhitektura

izbor in uporaba objektivov, razgled, dnevni in nočni posnetki, izbira primernega pogleda, tradicionalna in sodobna arhitektura, odsevi, znamenite točke, ulice, trgi, parki, tržnice, mestni transport, detajli mestne arhitekture, vzorci, notranjost stavb…….

Pokrajina

kako si organiziramo fotografiranje, klasični motivi, ravnine, hribovja, gore, gozdovi, deževni pragozdovi, puščave, reke, jezera, morja, slapovi, sončni vzhodi in zahodi, oblaki, mavrica, zasnežena, poledenela pokrajina…..

Zahtevnejše vrste fotografiranja na potovanju

podvodna fotografija, jamska fotografija, astrofotografija, fotografiranje iz letal, balonov…..

Rastline

posamezna drevesa, rastline, detajli rastlin, makro, rastline v naravi, kultivirane rastline, svetloba, ozadje, aranžma, tihožitje…….

Živali

domače, udomačene živali, živali pri delu, fotografiranje v živalskih vrtovih, zaprtih parkih, fotografiranje živali v divjini, foto safari, divje in domače ptice, insekti, metulji, makro….

Grenlandija4

 
 
Reportaža: 11 ur
 
fotožurnalizem, zgodbe, oprema, priprava, delo na terenu, table-top (praktično fotografiranje s studijsko opremo), sodelovanje z uredniki, agencijami (časopisi, revije, specializirani mediji…), vsebinska zasnova in pisanje zgodb, prodaja fotografij, praktični nasveti,....

foto tečaj

 
 
 
Po vrnitvi: 4 ure
 
ocenjevanje dobrih in slabih fotografij, shranjevanje fotografij, albumi, portfolio, priprava fotografij za predstavitev, priprava foto razstave, skeniranje fotografij, računalniška obdelava fotografij, osnove Photoshopa, objava na internetu…….
 
foto tečaj

 

Analiza fotografij udeležencev: 4 ure

 
Predavatelji
 
 
Iztok Bončina
 
svobodni fotograf in fotoreporter, profesor umetnostne zgodovine, dolgoletni turistični vodnik, potapljač, astronom in popotnik.

Od leta 1985 potuje in vodi turistične skupine po Evropi in ostalih kontinentih. Že dobrih 25 let organizira razne turistične seminarje in več kot dvanajst let tudi različne fotografske tečaje in delavnice po vsej Sloveniji. Organizira in vodi tudi fotografska potovanja po svetu (Egipt, Šrilanka, Istanbul, Gruzija...) Fotografira že od srednje šole, zadnja leta predvsem v vlogi fotoreporterja. Po opravljenem seminarju profesionalne fotografije pri New York Institut of Photography je znanje in izkušnje pridobival tudi na fotografskih delavnicah, ki so jih vodili prestižni svetovni fotografi, npr. David Alan Harvey, Antonin Kratochvil, Eugene Richards... Je predsednik Društva popotnih fotografov in fotoreporterjev. Bil je tudi pet let urednik fotografije pri slovenski izdaji revije National Geographic Traveler. Že vrsto let objavlja popotne prispevke in fotografije v raznih časopisih in revijah (Delo, Gea, Mladina, GT revija, Svet in Ljudje, Moj mikro, Adria Airways In-Flight Magazine, National Geographic Magazine, NG Junior, NG Popotnik, Ona, Jana, Turist, New York Times, Space Daily, Space Info, Science & Technology…). Kot strokovni sodelavec občasno predava na Turistici, visoki šoli za turizem, na kateri trenutno opravlja doktorski študij.

 

 

Oči

 

Arne Hodalič

 
prof. biologije, priznani fotoreporter, publicist, potapljač, jamar.

Diplomiral je na Biotehnični fakulteti na oddelku za Biologijo - pedagoška smer in pridobil naslov profesor biologije. Sledi tudi priznanje za pomembna umetniška dela s področja fotografije. Kot fotograf in aktivni udeleženec je sodeloval na številnih odpravah. Najpomembnejše je bilo prečkanje Papue Nove Gvineje (1500 km s kanujem
po reki Sepik) in sudanske puščave v čolnu po reki Nil. S francosko jamarsko odpravo je bil na Kitajskem (Hunan 1996), s slovensko pa v Omanu (1997). Sodeloval je tudi na “L’esprit de Bougainville”, 18-mesečni francoski znanstvenojadralni ekspediciji v jugovzhodni Aziji in pri alpinistični odpravi Tomaža Humarja na Nanga Parbat. Kot fotograf sodeluje z Rdečim križem v človekoljubnih akcijah, kot je bila po potresu v Pakistanu in cunamiju na Šrilanki, ter z organizacijo ITF (International Trust Fund) in z Združenimi Narodi pri projektih razminiranja (na Balkanu, v Albaniji, Armeniji, Gruziji, Azerbajdžanu in v Kongu). Je urednik fotografije pri slovenski izdaji revije National Geographic in trenutno predava kot gostujoči predavatelj za fotografijo na Fakulteti za družbene vede (FDV) in na VIST-u (Visoka šola za storitve) kot docent za področje fotografije.

foto tečaj

 
 
Meta Krese
 
magistra kulturne antropologije, fotografinja, novinarka, publicistka.

Bila je urednica revij Slovenian Business Report, Moj mali svet, Viva, Flaneur in Fotografija, sedaj pa je urednica In - flight Magazina Adrie Airways. Že več let dela kot svobodna novinarka in fotografinja. Obiskovala je fotografski oddelek na londonski šoli Central School for Art and Design pri profesorju Geoffreyu Irelandu in se udeležila seminarja za fotoreporterje, ki ga prireja danska šola za novinarje. Fotografije je objavljala v različnih knjigah, revijah in zbornikih (Krese M: Oljka, Giddens, A.: Preobrazba intimnosti, Vizija, Magazin za kulturu i kritiku vremena, Šalamun, D.: Dobrodošli v dializiju, Šribar, R.: Ko sem spala, Mediterraneans, L'Association Mediterraneens, Lettre International, Berlin, Krese, M.: Možic pade z neba, Krese, M.: Eksotični sadeži) Fotografije je razstavljala v Ljubljani in Sarajevu (Fotografije posvečene sarajevskim rokerjem, Mostar, Berlin, Psi, Sam kot pes). Reportaže : Fotografija, Mladina, Viva, Gea, Kaprica, Glamur, Vizija, Primorski dnevnik, Kmečki glas, Moj mali svet, Kmečki glas, Dnevnik, Delo, Svet in ljudje, More, Slovenian Weekly, Flaneur, Slovenian Business Report, Didakta, Zidne novine, Adria Airways In-Flight Magazine, Point de Vue, …Na tečaju bo predavala o vsebinski in oblikovni zasnovi reportaže ter njeni literarni izvedbi.

Nadaljevalni Tečaj Popotne Fotografije

Tečaj bo vodil in na njem predaval Iztok Bončina

Nada

Na začetnem tečaju popotne fotografije smo spoznavali različne teme in motive, od fotografiranja ljudi in pokrajine do arhitekture, dogodkov, itd. Prej ali slej vsak fotograf, ki mu fotografija pomeni več od le naključnega pritiskanja na sprožilec začuti, da je potreben nov korak pri pridobivanju fotografskih izkušenj. Izobraževalna agencija Palladio je zato zasnovala Nadaljevalni tečaj popotne fotografije, ki z uporabo novih veščin bogati in razširja že pridobljeno fotografsko znanje. Vsebina tečaja je zasnovana tako, da nadgrajuje klasične in tradicionalne vidike fotografije, ki jih srečujemo bodisi na potovanjih ali v ostalih oblikah fotografiranja.  Izbrane teme se med seboj prepletajo, združujejo ali dopolnjujejo.  Posegajo na različna področja fotografskega ustvarjanja, od spoznavanja črno-bele fotografije ali kreativnih možnosti bliskavice do spoznavanja zakonitosti kompozicije in zahtevne a izjemno privlačne ulične fotografije. Tečaj vsebuje 20 ur predavanj, približno štiriurno analizo fotografij udeležencev ter dvodnevno fotografiranje na terenu pod strokovnim vodstvom.

Piran

Naslednji nadaljevalni tečaj popotne fotografije bomo organizirali decembra 2017 v Ljubljani in sicer: .

ponedeljek, 04.12. - črno-bela fotografija
torek, 05.12. - bliskavica
sreda, 06.12. - kompozicija
četrtek, 07.12. - ulična, "street" fotografija
sobota, 09.12. in nedelja 10.12. - fotografiranje na terenu
torek, 12.12. - analiza materiala in zaključek tečaja

Predavanja bodo od 17.00 do ca. 21.00 v učilnici založbe Rokus, Stegne 9b. Cena tečaja je 90 evrov - vplačate prvi dan na tečaju.

V ceni je všteto: štiri celovita predavanja po programu, dve celodnevni fotografiranji na različnih lokacijah (kje, se bomo dogovorili na tečaju), zaključna analiza fotografij, zaključno potrdilo o opravljenem tečaju

Za informacije pišite na elektronski naslov: Iztok.Boncina@guest.arnes.si

PREDMETNIK:

1. dan: Črno - bela fotografija

Ko so v fotografiji zasijale barve so mnogi umetniki napovedovali zaton črno-bele fotografije. To se k sreči ni zgodilo. Še več, tudi v sodobnem času digitalne fotografije magična privlačnost  sivih tonov enakovredno stoji ob strani pisani paleti barv. Svojstven likovni izraz, močna psihološka napetost in velika dokumentarna vrednost so odlike ČB fotografije, ki privlačijo mnogo fotografov. Črno-bela fotografija je hkrati oboje:  zelo preprosta in zelo zahtevna. Čeprav se je mogoče skozi zgodovino še najbolj odlikovala v reportažni in dokumentarni fotografiji pa je njena prvinska lepota razvidna tudi na fotografijah črno-bele pokrajine, portretov, arhitekture, aktov, itd. Na tečaju bomo spoznali nekaj svetovnih mojstrov, ki so ČB fotografiji dali pečat, dotaknili se bomo pomenske in likovne vrednosti ČB fotografije, si ogledali najbolj uporabne načine pretvorbe barvnih fotografij v črno-bele in še mnogo drugega. Na terenu bomo odkrivali praktično uporabo ČB fotografije, predvsem v iskanju primernih arhitekturnih motivov, na portretih zanimivih ljudi, dramatični podobi pokrajine, neba, itd.

Senan

Nekatera poglavja:

  • prednosti in pomanjkljivosti ČB fotografije,
  • primeri uporabe ČB fotografije pri svetovnih mojstrih (Ansel Adams, Josef Koudelka, James Nachtway...)
  • njeni osnovni principi,
  • razlike med barvno in ČB fotografijo
  • vrednotenje tonske lestvice, kontrast, gradacija, lepota svetlobe in sence
  • visoki – nizki ključ,
  • likovne, estetske in psihološke značilnosti ČB fotografije
  • dokumentarna vrednost ČB fotografije
  • primeri in uporaba ČB fotogafije v različnh temah/motivih (portret, akt, ahitektura, vzorci, pokrajina, tihožitje...),
  • posebna vloga ČB fotografije v dokumentarni – reportažni fotografiji,
  • različni načini pretvorbe barvnih fotografij v ČB z uporabo Photoshopa (ČB mode, Camera Raw, Grayscale, Desaturation, Black & White, Channel Mixer...)

2. dan: Kompozicija

Pogosto imajo fotografi napačno predstavo, da je kompozicija slepo sledenje zbirki določenih likovnih pravil, ki so se oblikovala skozi čas in prostor. Kompozicija je precej več kot to. V osnovi pomeni upoštevanje zakonitosti, po katerih fotografija in likovne oblike na njej vplivajo na občutke gledalca vendar je hkrati tudi inovativni dejavnik, ki te zakonitosti prepleta in jih postavlja v medsebojne odnose. Poznavanje kompozicijskih načel, odnosov in zakonitosti je za fotografa koristno predvsem zato, da se med fotografiranjem ne posveča preveč nepomembnim detajlom in nezanimivim podrobnostim temveč gleda na posnetek kot celoto, kot sozvočje najpomembnejših elementov. Z upoštevanjem kompozicijskih zakonitostih si lahko  učinek šibkih ali motečih likovnih dejavnikov bistveno izboljšamo in s tem pripomoremo k boljši fotografiji.

Komp

Nekatera poglavja:

  • kratka zgodovina in predstavitev kompozicije skozi razvoj likovnih umetnosti,
  • psihološki vidiki človeka, ki vplivajo na občutenje kompozicijskih dejavnikov,
  • kompozicijski liki in njihova kreativna uporaba,
  • kompozicijski elementi (prostor, smer, teža, barva, svetloba, volumen, "trompe l'oeil"..)
  • prednost in slabost simetrične kompozicije,
  • vrednost ravnovesja,
  • dinamika likovnih nasprotij,
  • kompozicijski okvir in kreativna uporaba izreza,
  • kompozicijske mreže,
  • svobodna kompozicija,
  • komponiranje statičnih in dinamičnih motivov,
  • oblike in izrazna moč perspektive,
  • ritem (ponavljanje, izmenjevanje, stopnjevanje..)

3.dan: Ulična fotografija

Klasična, tradicionalna fotografija nam ponuja vrsto različnih smernic, navodil in celo pravil, kako izboljšati posnetek. Fotografom pa je vedno predstavljal pravi užitek izvirno, kreativno in sproščeno kršenje vseh fotografskih "zakonov".  Široko polje fotografije, kjer to lahko neobremenjeno počnemo je prav  ulična, oziroma "street" fotografija. To je zvrst fotografije, ki beleži elemente življenja na ulici, pa tudi samo ulico. Vsebuje vse to, kar vsakodnevno srečujemo in vidimo a najpogosteje ignoriramo - mimoidoče ljudi, bežne trenutke dneva, detajle arhitekture, otroške nasmehe, odseve v očeh, izraze na obrazih, ki se zgodijo v sekundi, človeške zgodbe, ki trajajo le drobec časa. Skratka vse, kar lahko vidimo in doživimo na ulicah, trgih, oziroma v kakršnem koli urbanem okolju. Ulična fotografija je brez dvoma ena najbolj zapletenih, zahtevnih in dominantnih zvrsti fotografije. Prav zato ponuja močan izziv fotografom. Na našem tečaju se bomo z ulično fotografijo "spopadli" najprej v predavalnici, potem pa na sproščenem sprehodu po mestu.

Street

Nekatera poglavja:

  • kaj je "street photography", kje jo srečamo,
  • katere so njene značilnosti, različni motivi ulične fotografije,
  • nekaj primerov mojstrov ulične fotografije (Henri Cartier-Bresson, Robert Frank, Eugene Smith, Gene Richards..)
  • kaj je "decisive moment"
  • kakšna je koristna in uporabna fotografska oprema pri ulični fotografiji in zakaj,
  • zakaj je ulična fotografija preprosta in hkrati težka,
  • oblike ulične fotografije (dokumentarna, naključna, zabavna, ironična,...),
  • tehnike fotografiranja ulične fotografije, impulzivni pristop, razmišljujoč pristop, razlike med "lovci" in "zbiralci"
  • ulična fotografija v obliki kratke zgodbe ali foto eseja,
  • kako klasična pravila (in njihovo negiranje) vplivajo na ulično fotografijo,
  • sodobni pristopi do ulične fotografije (konceptualni princip, figuralni, abstraktni..),
  • likovna, emocionalna, psihološka vrednost ulične fotografije

4. dan: Fotografiranje z bliskavico

Že kmalu po odkritju svetlobnega zapisa so fotografi spoznali vrednost umetno ustvarjene svetlobe in jo tudi na široko pričeli uporabljati. Danes imajo številni fotoaparati bliskavico že vgrajeno, mnogi fotografi pa si po nakupu fotoaparata priskrbijo dodatno bliskavico. Ker so sodobne bliskavice že pravi mali tehnološki čudež, je njihova primerna uporaba vedno bolj zahtevna.  Kakovostna uporaba bliskavice lahko precej doda k estetski vrednosti posnetka, velja pa tudi nasprotno. Pretirana in neprimerna bliskavica kaj hitro pokvari lepo fotografijo. Zato je potrebno umetno svetlobo bliskavice obvladati in jo imeti pod kontrolo. Njeno uporabno vrednost bomo na tečaju najprej spoznali v teoriji, ob primerih, pozneje pa bomo vadili in spoznavali tudi njeno kreativno, praktično uporabo.

Fles

Nekatera poglavja:

  • osnovni princip delovanja bliskavice, "slave", E-TTL, M, zoom, podosvetlitev, nadosvetlitev, sinhronizacija..
  • značilnosti svetlobe bliskavice (temperatura barve, fall off..)
  • karakteristike in vrednotenje svetlobe bliskavice,
  • praktična uporaba bliskavice ("fill flash", izravnava kontrasta, sijaj v očeh, poudarjanje predmetov...)
  • kombinacije svetlobe bliskavice z ostalimi viri (samostojna bliskavica, dnevna svetloba, umetne luči, ambientalna svetloba..)
  • uporaba dveh ali več bliskavic, studijske bliskavice
  • praktični načini uporabe bliskavice (odboj, mehčanje, difuzorji, snoot, gridi,...)
  • obarvanje svetlobe bliskavice,
  • uporaba prve in zadnje zavesice
  • bliskavica pri različnih temah/motivih (makro, portret, pokrajina, tihožitje, večji ali manjši prostori, športna fotografija, zamrznitev gibanja..)
  • dramatični, nenavadni efekti uporabe bliskavice (podosvetlitev, stroboskopska bliskavica, proti-svetloba..)
  • "svetlobno barvanje" z uporabo bliskavice
  • reševanje problemov, ki nastanejo z uporabo bliskavice (rdeče oči, odsevi, sence..) 

 

Tudi nadaljevalni tečaj popotne fotografije je lahko zanimivo, uporabno in privlačno darilo, predvsem za fotografe z nekoliko več izkušnjami. Pišite nam in poslali vam bomo darilni bon.

Bon

 

 
 

 

Wadi

 

   
 
 
Na vrh strani / Tečaji in delavnice / Seminarji / Povezave / Na Prvo stran

Agencija Palladio 2016, vse pravice pridržane.
spletna stran: Jani Peternelj . oblikovanje